donderdag 7 februari 2019

Een huwelijkscadeau

Gisteren ging een lang gekoesterde wens in vervulling.  De postbode kwam met wel een heel bijzonder pakje aan mijn deur (en dit keer niet voor de buren...😃 )


Harry heeft mij een Silhouette Cameo 3 cadeau gegeven, in het licht blauw!! Mijn favoriete kleur! Het was een, vervroegd, huwelijkscadeau. We zijn op 22 februari 17 jaar getrouwd. Daarnaast vond hij dat ik het verdiend had, omdat ik al 6 jaar fulltime mantelzorger ben voor onze tweeling (ASS en ADD), en sinds kort ook een beetje voor hem (Harry bleek in oktober een chronische longaandoening te hebben. Een schoon huis, gezond eten en beweging zijn het belangrijkst. Drie keer raden wie er kookt en schoonmaakt... 😄😄).
Ik ben er super blij mee. En kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan. 


ps. Mijn trouwjurk heb ik 17 jaar geleden zelf gemaakt. 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten