maandag 5 november 2018

Tractor quilt van Maks

Na nog twee laatste lapjes te hebben gekocht kon ik eindelijk de laatste blokken snijden. Ik had naar verhouding wat weinig lappen van wit en zwart en toevallig had ik bij De Sampler een mooi wit lapje met tractors gezien en via internet een lapje met bandensporen. Ik was er helemaal blij mee. Maks gelukkig ook.
Bij het snijden van de stof word ik geholpen door Bo. Het middenblok is hier duidelijk te zien en komt uit het boek Farm Girl Vintage.
De tweede strook aan de bovenkant. Hij is nu half zo groot als hij uiteindelijk moet worden. Maks vindt het geweldig en komt regelmatig bij me kijken. 
Bo is er nog niet van overtuigd dat deze leuke tractor quilt echt niet voor hem bedoeld is! Ik kan (bijna) geen foto van maken zonder hem. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten