zondag 11 maart 2018

update


Tja, die vakantie... Die liep niet helemaal zoals gepland. Mijn drie mannen skiën, ik niet. Maar ook buiten de pistes kan het misgaan... Want bevroren sneeuw is glad, heel erg glad... en je ziet het niet! Op zondag, de dag nadat we aangkomen waren, ben ik uitgegleden op zo'n stukje bevroren sneeuw. Door die val heb ik mijn pols gebroken. De bovenkant van het spaakbeen. In Zell am See hebben ze op de EHBO mijn arm vakkundig in een helder witte spalk gezet. Mens wat deed dat zeer!


Het kostte me wel de rest van mijn vakantie. Niet handwerken, niet naar buiten (want kon geen jas aan), alleen lezen. Niet zwemmen of naar de sauna... Slecht slapen... Wat duurt een week dan lang!


Inmiddels is het, ondertussen niet meer zo helder, witte spalk gips vervangen door veel lichter blauw gips. Dinsdag na de pasen mag het eraf... Ik tel de dagen tot het zover is!


Nog een laatste nieuwtje. Ik heb mijn beschrijving van de Aster terug! Quint vond hem in de map
met recepten?!?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten