zondag 27 november 2016

Sinterklaascadeau voor Maks

Gisteren het Sinterklaascadeau voor Maks afgemaakt. Maks is helemaal gek van turnen. Hij turnt drie keer per week. Op maandag, dinsdag en donderdag. Pas geleden kwam hij erachter dat er op woensdag ook een jongensgroep turnt, en dan zelfs wel anderhalf uur lang! Hij was echt enorm beledigd toen ik zei dat hij vaak genoeg naar turnen gaat. Hij meldt nu elke woensdag: "Vandaag is er ook turnen, maar IK mag niet!" Hahaha. Bij de vereniging waar hij zit, traint ook Casimir Schmidt, zijn grote voorbeeld. Maks hoopt ooit net zo goed te worden als hij.

De kleuren van het pak zijn de verenigingskleuren. Een wit "hemdje" met licht en donker blauwe belijning, en een donker blauw broekje. Ik heb nu een korte broek gemaakt (volgens mij turnen de jonge jongens voornamelijk in een korte broek), mocht Maks toch nog een lange broek willen, maak ik die er later alsnog bij.

Nu moet ik nog bijna een week wachten, tot hij het uit mag pakken.


Het cadeau voor Quint ligt inmiddels ook onder de machine. De joggingstof voor zijn pak is best dik en het kost de lockmachine een hoop moeite (lees: langzaam en met een hele dikke naald stikken) om er doorheen te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten