dinsdag 17 februari 2015

Nieuwe aanwinst


Al een hele tijd wil Maks leren naaien. Hij heeft al eens een middag alle steken van mijn oude Husqvarna uitgeprobeerd. Vervolgens van die lap een tas genaaid. Van de week was het weer raak. Ik had mijn machine (de Pfaff dit keer), op tafel staan en dus wilde hij ook weer naaien. We hebben samen een standaard voor de tablet gemaakt. Hij blijft de naaimachine geweldig vinden, maar ik wil hem liever niet steeds achter mijn Pfaff hebben. Na een belletje met mijn favoriete naaimachine winkel, zijn we zaterdag de Husqvarna in gaan ruilen voor een mechanische Brother. Het is een super simpele machine, hij heeft 1 grote knop voor alle steken, een knopje voor achteruit naaien, en dat is het! Hij is er helemaal blij mee. Ook al moet hij hem delen met zijn broer. Ze mochten in de winkel zelf proefnaaien, en ze hebben goed opgelet, want thuis konden ze mij precies vertellen hoe de machine werkte.

Ik heb gevraagd hoe dat zit met naaimachines en de camping. Een naaimachine heeft maar weinig vermogen, en kan zonder problemen mee naar de camping. Joepie... Ik ook blij..

hij kreeg ook nog een mooie doos madeira garen cadeau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten