vrijdag 22 augustus 2014

Apen-pyjama.

Na een dino-pyjama voor Quint nu dan een apen-pyjama voor Maks. Ook hij wil niet in pyjama op de foto. Tja, je bent een tweeling of niet... Hahaha. De pyjama's zijn zelfs gemaakt van hetzelfde patroon in dezelfde maat, ook voor mama heeft een tweeling zo zijn voordelen. Maks is iets tengerder dan zijn broer, en ik heb het elastiek in zijn broek iets strakker gemaakt. Zo blijft hij beter zitten. Volgens Maks hét grote voordeel als mama je pyjama maakt, je pyjamabroek zakt niet af! Hij heeft er al in geslapen, dus hij staat een beetje verkreukt op de foto, maar een pyjama strijken (al is het dan voor de blogfoto) dat gaat mama te ver. Met deze pyjama ben ik eindelijk klaar met de 7 in 7 uitdaging van Sancho... Al zijn het bij mij 7 weken in plaats van 7 dagen geworden. Het zijn wel 7 stuks...!


Terwijl ik dit berichtje schrijf, speelt op de achtergrond het nummer "Voor altijd samen" van Han van Eijk. Ik kan dit nummer eindeloos horen. Ik voel me dan, als tweelingmoeder, toch een beetje bijzonder...

1 opmerking: