zondag 13 maart 2011

Stoffenspektakel.

Vanmiddag ben ik naar het stoffenspektakel geweest. Eerst zou ik alleen, maar uiteindelijk zijn manlief en mijn kleine mannetjes toch ook mee gegaan. Al bij een van de eerste kramen (eentje met coupons), stootte Quint ongenadig hard zijn neus. Hij dook met zijn hoofd in de stapel stoffen, maar vergat de plank waarop ze lagen. Gevolg een flinke bloedneus... Nadat de bloedneus gestopt was en wij weer schone handen hadden, gingen we verder. Bij de bewuste kraam twee lappen tricot voor mezelf gekocht. Ik wil er een rok en een jurkje/tuniek van maken voor de zomer. Een aantal paden verder, de mannetjes waren allang niet meer geinteresseerd in de stoffen en lagen op de grond te spelen met Molly en Gordon (treinen), vond ik een leger groen stof met "gravertjes". Ook nog een bijpassende camouflage stof. Helemaal leuk voor de nieuwe kamer van Maks. Hij krijgt een kussen (70x70) van de twee stofjes en een memobord van de "graver"-stof. Voor Quint kon ik niet zo goed slagen voor zijn kamer. Ook voor stof voor kleding voor mijn drie mannen kon ik niet vinden. Nou ja, ik ben in elk geval tevreden met mijn buit.

Alle stoffen bij elkaar.







Stof voor een jurkje/tuniek








Stof voor een rokje.








Stof voor de kamer van Maks.







Detail van de "graver"-stof.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten