dinsdag 10 april 2018

Eerste steken.

Na zes en een halve week niet naaien, is het me vanmorgen gelukt om mijn eerste steken te naaien! Grappig dat je het zo kunt missen. Ik werd er zelfs een beetje humeurig van. Ik heb me nog niet gewaagd aan het uitwerken van patronen, knippen van stof of werken met de naaimachine. Maar dat laat niet lang meer op zich wachten. Ik had me voorgenomen om elke maand iets nieuws voor mezelf te naaien. En op dit moment loop ik februari en maart achter, en april is op een derde. 




Dit was mijn voornemen voor de eerste drie maanden van het jaar:
1. Grijze of donker blauwe sweater, een Aster. Die is af en veel gedragen. Paste geweldig over mijn gips!
2. Shirt met bretonse strepen. Wel stof met bretonse strepen gevonden, maar nog niet in wit met donker blauw, zoals ik bedoelde. 
3. Een Malou. In french terry, grijs met donker blauwe rozen en donker blauw als accent stof.

Voor april neem ik me de Mama Bear Jogger voor. In het donker blauw, voor bij de Malou.

Nog een dingetje wat stil is komen te liggen in de afgelopen zes en een halve week is afvallen. Dat lag vooral aan mijn gebrek aan beweging. Dus na het ontbijt, als ik de jongens heb uitgezwaaid, eerst wandelen, dan huishouden of naaien (hier twijfel ik nog een beetje wat ik eerst moet/wil doen...).  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten