zondag 11 november 2012

Halloween

Ik weet het, ik weet het... halloween is iets anders dan sint Maarten! Maar wij doen hier niet aan halloween en wel aan sint Maarten, dus spoken en spinnen horen voor mij ook bij sint Maarten.

Van pinterest haalde ik het idee voor een spin van tricot. Het shirt kocht ik bij een textielstunter voor 2 euro, de wiebeloogjes waren het duurst. Hij was super leuk om te maken en de jongens waren erg teleurgesteld toen hij voor een jaar opgeruimd werd. Ik heb nog een shirt over, dus ik wil er volgend jaar nog 1 maken. Oja, 1 waarschuwing... alles komt onder de zwarte pluisjes te zitten.

Het shirt heb ik niet zelf gemaakt, ik heb hem alleen halloween-geschikt gemaakt. Ik heb de ogen, mond en letters er op geplakt met vliesofix. Het gezicht is met een kleine zigzag vastgestikt. De letters heb ik 3x rond gestikt met groen en oranje. Erg leuk om te doen en de jongens vinden het super stoer om ze te dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten