maandag 9 april 2012

Veel verstelwerk.

Ik heb al een poosje niets van me laten horen, maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten, hooguit niet de moeite van het op de foto zetten waard. De laatste weken heb ik veel verstelwerk gedaan. Ik heb ongeveer 40 hoesjes voor viltenmatjes gelocked en van sommige (lees de meeste) heb ik stukken losgetornd en opnieuw gestikt. Ik heb een trui gerepareerd, bij een kindercolbert de mouwen verlengd, een broek gerepareerd, net als het vliegengordijn en twee knuffels. Oja en ik heb een broek verkort, en bij twee overhemden alle knopen opnieuw vast gezet.

Verder ben ik bezig met een broek voor Quint, daar moet ik nog de juiste rits voor vinden en kussenhoezen voor de kattenmanden. Als die af zijn zet ik ze op de foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten