zaterdag 6 november 2010

Vrije vrijdag.

Gisteren had ik lekker een dagje vrij. De jongens naar het dagverblijf en Manlief aan het werk. Dat had ik gedacht... Manlief kreeg 's nachts buikgriep en ging dus niet aan het werk. En ik had de avond ervoor de laptop dichtgedaan waarbij het me ongelofelijk in mijn schouder/rug was geschoten. De plek zit net naast mijn rechter schouderblad. Ik kon op slag niets meer met mijn arm en nek. Manlief moest zelfs helpen met aankleden... Daar ging mijn vrije dag, waarop ik eindelijk eens ongestoord achter de machine kon kruipen!! Met wat moeite heb ik wel het dekbed en kussensloop voor het poppenbed van mijn werk gemaakt. Maar meer dan dat lukte niet. 's Middags naar de huisarts geweest en ik heb nu spierverslapers gekregen. Ik heb wel vaker dat het in mijn schouder schiet, maar niet zo erg als nu. Ik heb dan ook een enorme hekel aan de medicijnen die je ervoor krijgt, ik wordt er heel suf en slaperig van. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk te vermijden dat ik die moet slikken, maar nu kon het niet anders. Gisteren lag ik om 21.00 uur al te slapen en vanmiddag op de bank alweer. Dat wordt nog een leuke week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten