woensdag 23 juni 2010

Tilda

Soms krijg ik ineens zo´n vlaag van opruimwoede. Nou is dat ook wel nodig hier in huis, want mijn 3 mannen zijn net jonge honden en slepen alles mee naar het nest. Dit keer kwam ik bij het opruimen van de hobbykamer tot een aangename verrassing... Ik bleek nog 3 cadeaubonnen van Bol.com te hebben en een aantal gewone boekenbonnen! Ik heb mezelf getrakteerd op twee boeken van Tilda. De eerste, Tilda´s Summertime lag binnen 2 dagen al op de mat (via bol.com), op de tweede, Tilda´s Winterwonderland moet ik nog even wachten. Die komt volgende week donderdag pas.

Met het mooie weer zit ik graag in de tuin met het boek, lekker bladeren en inspiratie opdoen voor onze nieuwe slaapkamer, terwijl mijn jongens lekker in de zandbak spelen. Het verder opruimen van het huis moet maar evenwachten tot ik weer een nieuwe vlaag van opruimwoede krijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten