vrijdag 2 november 2018

De eerste nieuwe pyjama.

Wat is er fijner dan een nieuwe pyjama als je niet helemaal fit bent? 
 Snel na het maken van de foto terug op de bank. Onze 18 jaar oude Brit houdt Maks gezelschap.
Ik kreeg hulp van Bo, onze 8 jaar oude europese korthaar. "Yes great one? How may this most humble servant assist you?"  (AI uit het spel Outpost)
Voor de jongens ontdekte ik het movie night pajama's patroon van sew a little seam. Gratis als je lid bent van hun facebookgroep. Qua lengte gaan ze in de langste maat, qua breedte kon ik wel een paar maten kleiner. Het is een nogal smal, aangesloten vallend model en ik besloot om voor de breedte 1 maat kleiner te gaan. 
Ik heb de naad van het halsboord aan de achterkant afgewerkt met een bies. Staat best netjes al zeg ik het zelf! Methode via Hamburger Liebe.
De stof is "Flight Plan" van B*Inspired By Poppy. Ik kocht het bij De Stoffenkoning.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten