zaterdag 26 mei 2018

Nieuwe jurk voor de komende warme dagen.

Na drie maanden van sukkelen met mijn pols heb ik vandaag voor het eerst iets voor mezelf gemaakt. Knippen is nog wel pijnlijk, maar het naaien gaat wel goed. Ik had deze jurk van de week al geknipt, en vandaag had ik eindelijk tijd om hem in elkaar te zetten. Niet heel moeilijk, maar ik liep toch even vast op de mouwen. Ik had het stiksel aan de binnenkant gestikt in plaats van aan de buitenkant. Het zal de warmte zijn geweest. Gelukkig waren er dames zo vriendelijk om mij op mijn fout te wijzen, en nu heb ik dan een heerlijke jurk voor de komende warme dagen.

Het patroon is de Genova van La Maison Victor. De stof is van See You At Six (van vorig jaar), een heerlijke dunne viscose.


Ik moet vrijdag nog wel even naar de markt voor een ander lintje. Ik wil graag een iets donkerder kleur en iets langer, deze kan ik maar net strikken.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten